GTV BUS PRZEPRASZA ZA NIEDOGODNOŚCI

Firma przewozowa GTV Bus, która obsługuje m.in. gminę Blachownia, cały czas stara się ulepszać swoje usługi. Niestety czasami to wychodzi z różnym skutkiem. Wielu zdenerwowanych mieszkańców dzwoniło do mnie prosząc o interwencję. Najwięcej uwag dotyczyło zamiany rozkładu jazdy, połączeń z Łojek i z Cisia oraz komercyjnej linii 153, za którą dodajmy gmina nie płaci. Fatalnie się stało, że niedociągnięcia pojawiły się na początku roku i to w mroźne dni. Firma przeprasza swoich pasażerów, którzy w ostatnich dniach doznali uciążliwości w połączeniach.
-Cały czas od mieszkańców przyjmujemy uwagi i w miarę możliwości razem z Urzędem Miejskim poprawiamy to co się nie sprawdziło w połączeniach. Mam nadzieję, że teraz będzie tylko lepiej. Raz jeszcze chce przeprosić naszych klientów. Mimo wszystko zachęcam zainteresowanych, aby w sprawie rozkładu jazdy zaglądali na naszą stronę internetową na lokalnie.gtvbus.pl/czestochowa lub na stronę kiedyPrzyjedzie.pl. Wszelkie uwagi na temat  naszych usług przyjmujemy także na maila przewozy@gtvbus.pl – mówi Krzysztof Zubeil z GTV BUS.

Spółka przewozowa wychodząc na przeciw oczekiwaniom mieszkańców, proponuje skorzystać z darmowej aplikacji kiedyPrzyjedzie.pl. Dzięki niej pasażerowie czekający na autobus ma możliwość sprawdzenia dokładnej lokalizacji pojazdu w danym momencie.

Aplikacja jest dostępna w sklepie Google Play i App Store.